Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Балахничева Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
1. |
Ковальчук Н. М. Інтегрований вплив фізичних вправ і загартування на організм дошкільників 5–6 років [Електронний ресурс] / Н. М. Ковальчук, Г. В. Балахничева, Л. В. Заремба // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 3. - С. 153–157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_3_39 Сприяння повноцінному фізичному розвитку дошкільнят - одне з основних завдань дитячих садків. У зв'язку з цим особливого значення набуває пошук оптимальних методик і засобів підвищення фізкультурно-оздоровчої роботи в дошкільних навчальних закладах. Цій проблемі присвячено дослідження, яке проводилося у Луцькому дитсадку "Чарівник". Діти контрольної групи "Бджілка" займалися вправами для фізичного розвитку за стандартною програмою, а діти експериментальної групи протягом шести місяців поєднували рухову активність на свіжому повітрі та в приміщенні з загартувальними процедурами. Результати експерименту свідчать про позитивний вплив програми. У ЕГ діти хворіли рідше, ніж у КГ, у них покращилася постава і нормалізувалося склепіння стопи, статистично достовірно покращилися морфофункціональні показники та результати фізичної підготовленості.
| 2. |
Балахничева Г. В. Формування професійної підготовки фахівців фізичної культури до практичної роботи з учнями сучасної школи [Електронний ресурс] / Г. В. Балахничева, Л. А. Завацька // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 4. - С. 59-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_4_16 Висвітлено проблеми професійної сформованості фахівців фізичної культури до практичної діяльності з учнями сучасної школи. Визначено оптимальні етапи й методи самовдосконалення. В основі поетапного формування професійної підготовки спеціалістів фізичної культури та спорту з учнями сучасної школи повинні відображатись важливі ознаки, а саме: провідне місце фізичного виховання, яке формує самовиховання; паралельна взаємодія фізичного виховання і самовиховання; провідна ланка фізичного самовиховання, стимуляція і коректура якого визначаються станом навчально-виховного процесу у ВНЗ. Тобто на всіх етапах формування професійної підготовленості спеціаліста фізичної культури та спорту повинна прослідковуватись взаємообумовленість фізичного виховання і самовдосконалення.
|
|
|